[i]
Eredeti release!
Heroes of Might and Magic IV Complete 2002-03 v3.0 WOW
Incudes Games:
Heroes of Might and Magic IV (2002)
Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm (2002)
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War (2003)
Language:
Audio: Hungarian, English
Text: Hungarian, English
First Released Mar 29, 2002
Developed by: 3DO, New World Computing
Published by: 3DO, Mastertronic, MediaQuest, Ubisoft, ak tronic, Sold Out Software
Genre(s): Strategy, Turn-Based
Theme(s): Fantasy
System Requirements:
Minimum: (Original)
PC: IBM PC & 100%-compatible
OS: Windows 95*/98/ME/XP/2000**
Processor: Pentium II 300Mhz
Memory: 128MB RAM
CD ROM: 4X CD-ROM
HD: 750 MB
Sound: DirectX 8.0 compatible
GPU: DirectX 8.0 4 MB 3D compatible
Mouse, Keyboard.
Recommended: (GoG)
OS: Windows XP or Windows Vista,
CPU: 1 GHz Processor (1.4 GHz recommended),
RAM: 256MB RAM (512 recommended),
GPU: 3D graphics card compatible with DirectX 8 (compatible with DirectX 9 recommended),
Mouse, Keyboard.
Képek, linkek az NFO-ban.
Leírás:
A Heroes of Might and Magic IV egy körökre osztott számítógépes szerepjáték, melyet a New World Computing fejlesztett és a 3DO adott ki 2002-ben PC-re és Mac-re. A Heroes-sorozat negyedik epizódja volt az utolsó, amelyet a New World Computing készített.
A sztori a Heroes Chronicles eseményeit folytatja. Gelu, a fél-elf és Kilgor, a barbár király összecsapnak. A próféciák azonban beteljesednek: ha a kettejüknél lévő két varázsfegyver, a Végítélet Pengéje és a Fagy Kardja összecsapnak, eljön a végítélet. Ennek köszönhetően Enroth világa megsemmisül, de számos túlélő volt, akik a hirtelen megnyíló mágikus portálokon keresztül egy új világ, Axeoth földjére léphettek. A régi epizódok hősei mellett új kalandorok is szerencsét próbálnak ebben az új világban. A játék hat küldetéssorozaton keresztül meséli el a túlélők Axeothba érkezését és küzdelmeiket. Ellentétben az előző résszel, itt már a kezdetekkor választható bármelyik küldetéssorozat, mindegyik egy egységes egészt képez.
Az első történet Lysanderről szól, Catherine királynő egykori lovagjáról, aki Palaedra királyságának a vezetését veszi át. Egy trónbitorló, Sir Worton azonban magát vallja a Gryphonheart dinasztia utolsó sarjának. A történet kettejük küzdelméről szól. A második részben Waerjak, Tarnum mostohafia lesz a barbárok vezetője, aki megpróbálja széthúzó népét egyesíteni.
A harmadik történetben Emilia Nighthaven a főhős, aki egy erathiai üvegfúvómester leánya. Axeothban egy kis csoportosulás vezetője lesz, mellyel sikeresen új hazát lelnek Nagy Arcan királyságában. Felkeltik azonban a figyelmét Gavin Magnusnak, a korábbi Heroes- és Might and Magic-epizódokból ismert halhatatlan királynak és dzsinnjének, Solmyrnak. Ők szeretnék megakadályozni, hogy Axeoth is Enroth sorsára jusson, ezért mágikus úton akadályoznák meg az emberek szabad akaratát. A negyedik sztoriban Avlee túlélői lesznek a főszereplők. Elwin és Shaera szerelembe esnek egymással. Lord Harke azonban féltékeny, és ezért bosszút esküszik. Háborúzásba kezdenek, és amelyikük nyer, nemcsak a szép hölgy kezét nyerheti el, de Aranorn királyságát is.
Az ötödik történet egy nekromanta varázslat áldozatát, egy félig ember, félig lich lényt helyez a sztori középpontjába. Gauldoth unja már, hogy szánalmas lényként tengődik, ezért egyesíti a túlélő nekromantákat és Kreeganeket Nekross királyságában. Élők és holtak védelmezőjének szerepében akar tetszelegni, de ekkor egy másik világból pusztító érkezik, akit meg kell állítania. A hatodik történet egy kalóz lányáról, Tawni Balfourról szól. Tawni megörökli sajnálatos módon elhunyt apjának hajóját és legénységét, s a partok mentén hajózva célja az, hogy az egyik legrettegettebb kalózvezér lehessen.
A játéktér teljesen izometrikus, háromdimenziós külsőt kapott. Az előző részekben a játékos a közlekedést gyorsító varázslatok segítségével jelentős előnyre lehetett szert, amikor a kiképzett lényeket ezek használatával juttatta el egyik hősétől a másikig, ebből a részből viszont szinte teljesen eltávolították, cserébe megjelent a városokban felhúzható karaván, amely a legyártott lényeket hiánytalanul elvezeti a célvárosba. A puzzletérkép kirakása ezúttal is egy grál megszerzését eredményezi, csak a térkép kirakását elősegítő tereptárgy neve orákulum (oracle) lett.
A korábbi hatszög-alapú harci térképet nagy felbontású négyzetes rács helyettesíti. Harc közben a visszaütés már nem a támadás után, hanem azzal egy időben következik be, az okozott sebzés mértékét ezzel jelentősen befolyásolva. A hősökön kívül sok lény rendelkezik egy vagy több varázslattal is. A korábbi részekben is szereplő két statisztikai érték, a morál (morale) és a szerencse (luck) most is komolyan befolyásolhatja a csaták kimenetelét.
Az alapjátékhoz két kiegészítő jelent meg; 2002-ben a Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm, egy évvel később pedig a Heroes of Might and Magic IV: Winds of War. A Gathering Storm hat új küldetést, húsz új térképet, 16 új varázstárgyat, négy új kreatúrát, valamint az alapjátékhoz csak patch formájában elérhető többjátékos módot hozta el. A Winds of War az új pályákon kívül már semmilyen újítást nem hozott, de a kiadónak erre nem is lett volna se módja, sem ideje: a 3DO csődbe ment a New World Computinggal együtt. A jogok az Ubisofthoz kerültek.
Telepítés:
Futtasd az alkalmazást,
(Crack, serial nem kell)
Jó játékot!
Win10 64biten tesztelve!
Magyar megjegyzések:
Futtass mindent rendszergazdaként!
Nyelvváltás a Language Selectorral!
Alapból Magyar.
Ha szükséges, használd a ...Safe Start.exét!
(Pl. Ha nincs kép, de van hang)
Tartalmazza: Manuals, OST.
Eltávolítás az Uninstaller.bat fájlal!